Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Plan pracy na luty w Raczkach

Tematy tygodniowe:
  1. Zwierzęta egzotyczne.

  2. Każdy potrzebuje miłości.

  3. Razem możemy więcej!

  4. W dawnych czasach.

Edukacja polonistyczna:
  1. Doskonalenie umiejętności dokonywania analizy i syntezy sylabowej.

  2. Rozpoznawanie uczucia miłości, kształtowanie poczucia bycia kochanym, zachęcanie do wyrażania uczuć.

  3. Poznanie znaczenia wyrażenia: mieć wielkie serce, wzbogacanie słownictwa, rozwijanie umiejętności wypowiadania się na pełnymi zdaniami.

  4. Zapoznanie ze specyfiką walentynek.

  5. Utrwalanie znajomości nazw zabaw i aktywności dzieci.

  6. Wzbogacanie słownictwa o nazwy różnych zawodów i rozwijanie umiejętności wypowiadania się na ich temat.

  7. Rozwijanie umiejętności uważnego słuchania tekstu literackiego.

  8. Zapoznanie z nazwami budynków, w których pracują policjant, lekarz i strażak.

Edukacja matematyczna:
  1. Doskonalenie umiejętności matematycznych w zakresie porównywania długości oraz przeliczania.

  2. Rozwijanie logicznego myślenia oraz umiejętności klasyfikacyjnych.

  3. Kształtowanie pojęcia rytmu.

  4. Rozwijanie umiejętności odwzorowywania układu figur, kształtowanie spostrzegawczości wzrokowej.

  5. Wprowadzenie figury geometrycznej – kwadratu.

Edukacja przyrodnicza:
  1. Doskonalenie umiejętności klasyfikowania zwierząt na egzotyczne i rodzime, kształtowanie bezpiecznej postawy wobec zwierząt egzotycznych.

  2. Poszerzenie wiedzy na temat żyraf, lwów, niedźwiedzia polarnego oraz środowisk, w którym żyją różne zwierzęta.

  3. Poszerzanie wiedzy na temat par w świecie zwierząt.

  4. Poznawanie konstrukcji wzniesionych przez owady i pająki.

  5. Zapoznanie z wyglądem dinozaurów, rozbudzenie ciekawości światem przyrodniczym w dawnych czasach.

Przygotowanie do nauki pisania:
  1. Ćwiczenia grafomotoryczne.

  2. Doskonalenie umiejętności manualnych oraz motoryki małej.

  3. Rozwijanie zdolności manualnych.

  4. Rozwijanie wyobraźni i kreatywności.

Edukacja zdrowotna:
  1. Ćwiczenia gimnastyczne o poranku.

  2. Zestawy ćwiczeń gimnastycznych.

  3. Zabawy ruchowe na przedszkolnym placu zabaw.

Zabawy ruchowe:
  1. Orientacyjno-porządkowe: „Hieny uciekają przed lwem”, „Spacer do zoo”, „Woda, ląd, niebezpieczeństwo”, „Żyrafy spacerują, żyrafy biegną”, „Części serca”, „Poczta walentynkowa”, „Walentynka dla ciebie”, „Nasze wieże”, „Policjant na drodze”, „Mrówki do mrowiska”, „Ułóż trójkąt”.

  2. Z elementami czworakowania: „Szybkie pająki”, „Lew”, „Kocie zaloty”, „Koci grzbiet”, „Bieg na czworakach”, „Mamuty”.

  3. Z elementami bieżnymi: „Bieg z przeszkodami”, „Lwie ogonki”, „Do kuferka”, „Wyścigi paczek”, „Wyścigi dinozaurów”, „Bieg z przyjacielem”.

  4. Z elementami skoku: „Niebezpieczne przeszkody”, „Kangury”, „Jestem szczęśliwy”, „Podskocz z radości”.

  5. Z elementami rzutu i celowania: „Do serca”.

  6. Z elementami wspinania i zachowania równowagi: „Spacer żyrafy”, „Żyrafy jak prawdziwi akrobaci”, „Serce na dłoni”, „Z woreczkiem na głowie”, „Tancerki i tancerze”, „Stopy dinozaura”.

Współpraca z rodzicami:
  1. Wzbogacanie kącika tematycznego.

Praca z dzieckiem o innych potrzebach edukacyjnych:
  1. Kształtowanie umiejętności panowania nad emocjami w sytuacjach trudnych.

  2. Stwarzanie okazji do czerpania radości ze wspólnej zabawy.

  3. Kształtowanie umiejętności współpracy.

  4. Wspólne przeżywanie i doświadczanie sprzyjające integracji.

  5. Zachęcanie do dokonywania wyborów zawodów według aktualnych zainteresowań i chęci dzieci.

  6. Kształtowanie cierpliwości i wytrwałości podczas wykonywania pracy.